Oficjalne forum gorzowskiego speedwaya Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Włókniarz Częstochowa vs Stal Gorzów (X kolejka)
Autor Wiadomość
Piotraseczek_KS


Wiek: 27
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 225
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2009-06-22, 16:55   Włókniarz Częstochowa vs Stal Gorzów (X kolejka)

Myśle wszyscy żyjemy jeszcze zwycięstwem z Falubazem, ale przed nami już za tydzień kolejny bardzo trudny pojedynek o wiele trudniejszy niz z Zieloną. Jedziemy do Częstochowy na pojedynek z Włókniarzem trudno o optymizm przed tym meczem bo faworyt niestety jest tylko jeden. Pozostaje nam wierzyć tylko w to, że nasi niesieni zwycięstwem w Derbach pójdą za ciosem i może pokuszą się o niespodzianke Pod Jasną Góra :mrgreen: .

Włókniarz u siebie jest bardzo mocny i nawet bez Nickiego potrafił zremisować z Unią . Do tego znakomicie ostatnio jezdzi młody Woffinden zawsze mocny na własnym torze Gapiński i ten który zna ten tor jak własną kieszeń weteran Drabik :D . Natomiast u nas myśle możemy wierzyć w Golloba, który wyraznie widać, że nareszcie złapał forme a reszta to jeden wielki ''?'' Karlsson,Holta,Zagar - każdy z nich może zrobić 10 pkt, a może też 2. Naprawde cięzko powiedzieć na co nas stać ciekawy jestem postawy Ruuda, który ma za sobą krótki epizot we Włókniarzu. Licze też na jakieś punkty Jonassona.

Stawiam wynik 48:42 dla Włókniarza ;)
_________________
''Miłość - nie za pieniądze, nie za zaszczyty. Za piękne chwile, których się niezapomni...''
 
 
     
Jerry 


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 90
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-22, 19:59   

Piotraseczek_KS napisał/a:
ciekawy jestem postawy Ruuda, który ma za sobą krótki epizod we Włókniarzu.

Znacznie dłuższy, bo aż siedmioletni epizod we Włókniarzu ma za sobą Rune Holta. Bardzo jestem ciekaw, czy będzie czuł się na częstochowskim torze jak u siebie w domu.
A jeśli chodzi o całą drużynę, to trudno przewidzieć, jak będzie wyglądał ten mecz. W wariancie pesymistycznym - nie mamy szans nie tylko na zwycięstwo, ale nawet na porażkę w niewielkich rozmiarach. W ostatnim meczu z mistrzem Polski Włókniarz zaprezentował się jako drużyna bardzo silna i wyrównana, wysoko punktowali nie tylko Pedersen i Hancock, ale również Richardson i Woffinden.
Ale patrząc optymistycznie, po meczu z Falubazem i całkiem niezłym, choć przegranym meczu w Toruniu można zakładać, że forma Stali rośnie. Jeśli ten trend wznoszący będzie się utrzymywał, jeśli Stal utrzyma albo nawet podniesie swój poziom z meczu z Falubazem, to być może jest nadzieja przynajmniej na nawiązanie wyrównanej walki. A jeśli mecz będzie na styku, to odrobina szczęścia może zadecydować o zwycięstwie. Nie wiem, czy to realne, ale trzeba mięć jakąś nadzieję.
_________________

 
 
     
byniu 

Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: gorzow
Wysłany: 2009-06-22, 20:02   

mysle ze nasi zlapia w koncu wiatr w zagle i zwyciestwo w Czestochowie jest do zrealizowania ;-)
_________________
byniu
 
 
     
masters 
Barca fan.


Team: 46 & FCB
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 1053
Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-22, 20:21   

Jak to jeden mecz wygrany u siebie, wcale zreszta nie tak latwo, moze zmienic nastroje kibicow :-P
Czewa wygrala z tym samym Toruniem, ktory nas sklepal (tak, sklepal, poniewaz jechal bez sowjego podstawowego seniora, a i tak potrafil wygrac roznica 10 - ciu pkt), a my niby mamy tam wygrac??I co niby mamy przeciwstawic medalikom??
Dla mnie sukcesem bedzie zrobienie 40 pkt!
I przestancie wierzyc w slowa prezesa, ze jedziemy po medal!
Nacieszmy sie e-liga, zbudujmy prawdziwy zespol i pozniej walczmy o medale!
_________________

 
 
     
Iman 
Nygus


Team: KSSG 1947
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 549
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-06-22, 20:37   

Bez przesady masters :) na podstawie jednego postu wnioskujesz o tym hurraoptymizmie ? :) Niestety... ale nawet mimo, iz forma Jonassona rosnie.. Gollob jezdzi jak na lidera przystalo i Holta bedzie startowal na dobrze znanym torze, to pokonanie Czestochowy na wyjezdzie bedzie bardzo, bardzo ciezkim zadaniem. Niestety my nie mamy takiego szczescia jak inni i Wlokniarz pewnie wystapi w pelnym zestawieniu. Wierze jednak, ze beda walczyc w tym spotkaniu.. i porazka nie bedzie tak znaczna jak w Lesznie czy Zielonej Gorze.
_________________
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
 
     
Jerry 


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 90
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-22, 20:41   

masters napisał/a:
Jak to jeden mecz wygrany u siebie, wcale zreszta nie tak latwo, moze zmienic nastroje kibicow :-P

Mój nastrój się nie zmienił, przed każdym meczem wierzę w zwycięstwo. Na forum jest wielu pesymistów, ale być może po części bierze się to stąd, że forumowicze chcą się wykazać swoją fachowością jako znawcy speedwaya. No bo przecież nikt "normalny" nie będzie typował zwycięstwa Stali w Częstochowie... Ale ja nie muszę uchodzić za eksperta, nie gram też w zakładach bukmacherskich, natomiast kibicuję mojej ukochanej drużynie i chcę ją wspierać w każdej sytuacji. Dlatego szukam pozytywów i szans na zwycięstwo.
masters napisał/a:
Czewa wygrala z tym samym Toruniem, ktory nas sklepal (tak, sklepal, poniewaz jechal bez sowjego podstawowego seniora, a i tak potrafil wygrac roznica 10 - ciu pkt), a my niby mamy tam wygrac??

Każdy mecz jest inny, a w tym roku e-liga jest dość wyrównana. O wyniku meczu może zadecydować dyspozycja drużyny w danym dniu. Nie można wykluczyć, że Włókniarz w najbliższą niedzielę będzie miał słabszy dzień niż w meczu z Toruniem, nie można też wykluczyć, że Stal pojedzie jeszcze lepiej niż z Falubazem.
_________________

 
 
     
masters 
Barca fan.


Team: 46 & FCB
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 1053
Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-22, 20:55   

Oczywiscie, ze mecz meczowi nie rowny, wiem o tym bardzo dobrze!
Nie uwazam sie rowniez, za jakiegos wielkiego eksperta, jednak za nasza przegrana przemawiaja fakty!
Fakty obecnego sezonu - Czewa ma 2 - och bardzo silnych liderow, do tego dochodzi mocna, a na swoim torze,nawet bardzo mocna druga linia, w postaci Richardsona i Gapinskiego, wsparta bardzo dobrym juniorem, na czestochowskim torze, potrafiacym wygrac z kazdym z naszej druzyny...no moze Tomek jest poza jego zasiegiem.
Kibicuje Stali calym sercem, jednak glowa podpowiada, ze ujechanie 40 - stki bedzie naprawde dobrym wynikiem.
Chcialbym oczywiscie, zebysmy wygrali i bede za to mocno trzymal palce...
_________________

 
 
     
skaut20 

Wiek: 41
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 56
Skąd: gorzów - Wędrzyn
Wysłany: 2009-06-22, 22:20   

Powiem tak tomek w końcu złapał formę (przeważnie łapie ją w drugiej połowie rozgrywek)co oznacza że po pierwsze mamy silnego lidera po drugie jak zauważyłem jeśli Tomek jedzie to i wszyscy jadą jak Tomek dupa to i wszyscy dupa - więc jeśli Tomek złapał formę to jedziemy po zwycięstwo czy damy rade to się okaże na pewno będzie bardzo bardzo trudno bo jak już pisałem przed meczem Czewy w Gorzowie dla mnie Częstochowa jest głównym faworytem do tytułu w tym roku .

STALECZKO STALECZKO DO BOJU WIĘC RUSZ
I POKAŻ SWĄ TWARDOŚĆ I SIŁĘ I ŁUP
ŁUP PUNKTÓW OD GROMA I WYGRAJ TEN MECZ
I POKAŻ KTO MISTRZEM POLSKI DZIŚ JEST.
 
 
     
kibicgorzowski 

Wiek: 39
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 199
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: 2009-06-22, 22:23   

Cytat:
Oczywiscie, ze mecz meczowi nie rowny, wiem o tym bardzo dobrze!
Nie uwazam sie rowniez, za jakiegos wielkiego eksperta, jednak za nasza przegrana przemawiaja fakty!


Fajnie w Toruniu tez baty kazdy zapowiadal a naocznie widzialem ze nasi popelniali mase błedow i te 6 oczek bylo zgubione .Ok jechali bez Holdera ale Zz zodbyla 6 oczek . "Nasi" zawodnicy musza poprostu uwierzyc ze mozna wygrac zkazdym . Rok temu jak pamietam w 15 rysiek z tomkiem na otarcie łez 5 -1 na nickim . Wiec spokojnie jedziemy walczyc . TYLKO TRZYMANIE GAZU !!!! Piszecie 2 super liderow . W 2 meczu sie nei wygra . Nawet w 3 nie da sie. Recepta od odciac 2 linie Włokniarza. Lee Gapa para hm watpliwa moze byc 5:1 jak i 1:5 poczekamy zobaczymy naocznie
_________________
Dopóki w Stali byl Chomski, nie bylo tu żużla na wysokim poziomie!
 
 
     
Iman 
Nygus


Team: KSSG 1947
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 549
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-06-22, 22:34   

Cytat:
Fajnie w Toruniu tez baty kazdy zapowiadal


Kazdy to moze nie... bo ja np. typowalem wynik 50:40 :) do tego w ostatniej kolejce typowalem 49:41 dla Stali.. wiec ostatnio skutecznosc 100% jesli chodzi o zolto-niebieskich :) Tym razem chyba jednak bedzie podobnie jak w Toruniu, a porazka jest mysle wkalkulowana. Musimy skupic sie na spotkaniach na wlasnym torze, a najbardziej na Toruniu.

Trzeba tez pamietac, ze dzien wczesniej w Szwecji w polfinale IMSJ walczyc bedzie dwoch naszych juniorow. Jak odwolaja zawody to pewnie nasz mecz bedzie zagrozony.
_________________
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
 
     
Bartek 


Team: Stal Gorzów, Liverpool
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 704
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2009-06-23, 13:35   

Iman, skoro tak dobrze przewidziałeś ostatnie wyniki, to mam nadzieję, że teraz wywróżysz zwycięstwo :-)

Mówiło się kilka razy, że żadna wyjazdowa porażka nie jest wkalkulowana, tak więc jedziemy walczyć! Wiadomo, że faworytami nie jesteśmy nawet w najmniejszym stopniu, jednak nie takie rzeczy już w sporcie się działy.

Tym razem jakoś mniej obawiam się o Rune, z tego względu, że miał okazję jeździć tam przez kilka lat. Mechanicy też z Częstochowy, zdaje się. W zeszłym roku zaprezentowaliśmy się w miarę godnie, a skład był gorszy. Może wygrana z Falubazem spowoduje, że chociaż powalczymy i nie polegniemy tak jak w Lesznie czy Dinseylandzie.

Dzień przed zawodami jest również GP, także nie zdziwi mnie jakaś ponowna absencja Pedersena, co często mu się zdarza ;-) Włókniarz jednak nawet i bez niego jest silną drużyną, której mocnym punktem jest junior - Tai Woffinden, chłopak rozkręca się z meczu na mecz.

Zadowoli mnie każdy wynik >40 z naszej strony, zwycięstwo oczywiście najbardziej. Wierzyć trzeba :-)
 
 
     
sezonowiec
no no no

Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 55
Skąd: z gorzowa
Wysłany: 2009-06-23, 17:29   

widze ze duzo optymistów tuaj jest, nie moglismy wygrac u sievbie a co dopiero na wyjeździe, ale fajnie by było gdyby nasi pokazali ducha walki i zdobyli conajmniej te 40 pkt:)
_________________
KSSG
 
 
     
Jerry 


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 90
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-23, 17:52   

sezonowiec napisał/a:
widze ze duzo optymistów tuaj jest

A po co martwić się na zapas?

sezonowiec napisał/a:
nie moglismy wygrac u sievbie a co dopiero na wyjeździe

Wszystko jest możliwe, co więcej - wszystko już było. Były dwa sezony, kiedy w spotkaniach Stali i Włókniarza zawsze wygrywali goście:
1968:
Częstochowa – Gorzów 35:43
Gorzów – Częstochowa 38:39
1974:
Częstochowa – Gorzów 34:44
Gorzów – Częstochowa 26:28

Najwyższa pora na trzeci taki sezon...
_________________

 
 
     
czewa 

Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1
Skąd: czewa
Wysłany: 2009-06-23, 22:49   

Miło Mi ze Szanujecie Włokniarz :-D Jesli chciałbym zapytac jak to sie stało ze flaga tych dałno z zielonej góry pojawiła sie w waszym sektorze licze na odpowiedz Pozdrawiam

Edit by moderator:
Informacje na ten temat znajdziesz w watku Stal - Falubaz.
Ostatnio zmieniony przez Iman 2009-06-23, 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Don Lucas 
Bankowiec


Team: Culé FCBP
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 1325
Skąd: Poznań-Naramowice
Wysłany: 2009-06-23, 23:30   

Ja nie widzę podstaw do zwycięstwa w Cz-wie (niestety). Nawet bez Pedersena czy Hancocka w składzie (któregoś z nich) są w stanie nas klepnąć. Rozjeżdza się Lee, a i młody bardzo dobrze jeździ. Przypuszczam, że 40 możemy nawet nie zrobić i niespodzianki nie będzie. Należy pamiętać, że w tym sezonie nasi na wyjazdach potrafią nie wyjść z "30".

Zwycięstwo z Falubazem było pewne i niezagrożone, ale nie może zaciemnić ogólnego obrazu naszej drużyny w tym sezonie (póki co). Obstawiam zwycięstwo (pewne) Cz-wy.
_________________
"Kolejny dzień przynosi nam nowe szanse..."
 
 
     
kris_77 
*********

Wiek: 42
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 623
Skąd: Janczewo, Gorzów
Wysłany: 2009-06-24, 09:37   

Jakby miec na uwadze pozycje w tabeli,, wynik meczu w Gorzowie, czy porównanie z Apatorem to faktycznie nie ma optymizmu. Jednak co to za kibic, który nie wierzy w swoją druzynę.
Przeciez Niki juz taki skuteczny nie jest, wystarczy jego porażka, zaczyna sie chłopak denerwowac, i wariuje co sie konczy np wykluczeniem. Drabik lata swietnosci ma juz za soba. Gapinski co tydzien lezy i jest poobijany, a Hancock kompletów tez juz nie robi. Suulivan chyba dwa razy pod rzad 13 nie zrobi? A z juniorami to nigdy nie wiadomo.

Wiecej optymizmu koledzy.

Zresztą nie sadze zeby Władek był tak zachwycony meczem z falubazami, że zapomniał o tabeli i układzie meczy. I z pewnoscią odbedzie sie powazna rozmowa przed meczem z Chomskim i liderami.

Jako wieczny optymista stawiam na niespodzianke i 46:44 dla Stali.
_________________
"Ciężko trenujesz - łatwo wygrywasz" - kris_77
 
 
     
yank99 
TURÓW Zgorzelec OK


Team: STAL
Wiek: 51
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2009-06-24, 10:29   

kris_77 napisał/a:
Wiecej optymizmu koledzy.

Popieram całkowicie.
Przed derbami też wielu malkontentów nie wierzyło w nasze zwycięstwo, a teraz wszyscy podchodzą już do niego jak do czegoś co musiało się stać.
Nie wspomnę już, ile osób wieszało psy na Chomskim za ustawienie składu i przygotowanie toru. I co? I okazało się, że Menago ma rację ze składem, a tor potrafił przygotować. Do dzisiaj jednak nie zauważyłem, żeby ktoś z pomstujących na Niego posypał sobie głowę popiołem i przyznał mu rację. To już niestety taka polska tradycja: marudzenie, negowanie wszystkiego, krytykanctwo i brak optymizmu.

Więcej wiary, pozytywnego podejścia do meczu w Częstochowie, myślenia o sporcie i życiu wogóle!!!
A może się uda?!
_________________
w życiu piękne są tylko chwile..
 
 
     
Piotraseczek_KS


Wiek: 27
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 225
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2009-06-24, 10:54   

kris_77 napisał/a:
Suulivan drugi pod rząd 13 pkt raczej niezrobi


Zacznijmy od tego ze Sullivan niejezdzi w Częstochowie :P
_________________
''Miłość - nie za pieniądze, nie za zaszczyty. Za piękne chwile, których się niezapomni...''
 
 
     
Thorgal 


Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1681
Skąd: Gorzów/Gdańsk
Wysłany: 2009-06-24, 10:59   

Powiem w ten sposób: nigdy nie wiesz w jakim składzie wystąpi Czewa :)

Na naszą korzyść działa fakt, że mecz odbędzie się dzień po GP. A z presją GP i własną ambicją nie daje sobie rady w tym sezonie niejaki Cwaniaczek z Danii. Jest więc 50% szans na to, że Pseudomistrz odniesie kontuzję nogi (odpukać) po kopnięciu bramy parkingu lub ręki (odpukać) po uderzeniu nią w silnik motocykla.

Oczywiście nie życzę mu tego, jednak facet jest bezmyślny i jak uczy życie - jest w stanie wyrządzić sobie krzywdę po porażce z Crumpem i Emilem (którą zakładam w GP).

Różnie więc może być. Na dwoje babka wróżyła. Albo wóz albo przewóz. Lepszy rydz niż nic. Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu itp. :-)



:-)
_________________
Żyjąc wiarą w REALNYM świecie: pbartosik.pl
 
 
     
Iman 
Nygus


Team: KSSG 1947
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 549
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-06-24, 13:52   

Cytat:
Na naszą korzyść działa fakt, że mecz odbędzie się dzień po GP. A z presją GP i własną ambicją nie daje sobie rady w tym sezonie niejaki Cwaniaczek z Danii.


Tyle tylko, ze jednak rosnie prawdopodobienstwo, ze te spotkanie jednak nie odbedzie sie w najblizsza niedziele. Z tego co zapowiadaja w pogodzie to poki co szykuja sie deszcze. Juz niby wczoraj niezle burze byly. Jak ma padac przez 5 najblizszych dni to ciezko to bedzie chyba.

Czwartek, 25.06.2009
Deszcz: 4.4 mm

Piątek, 26.06.2009
Deszcz: 3.7 mm

Sobota, 27.06.2009
Deszcz: 2.3 mm

Niedziela, 28.06.2009
Deszcz: 1.2 mm
_________________
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
 
     
kris_77 
*********

Wiek: 42
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 623
Skąd: Janczewo, Gorzów
Wysłany: 2009-06-24, 14:01   

Piotraseczek_KS napisał/a:
kris_77 napisał/a:
Suulivan drugi pod rząd 13 pkt raczej niezrobi


Zacznijmy od tego ze Sullivan niejezdzi w Częstochowie :P


Jasne, maiałem na mysli Richardssona, co nie zmienia faktu, że nie jestesmy skazani na klęskę.

yank99 napisał/a:
Nie wspomnę już, ile osób wieszało psy na Chomskim za ustawienie składu i przygotowanie toru. I co? I okazało się, że Menago ma rację ze składem, a tor potrafił przygotować. Do dzisiaj jednak nie zauważyłem, żeby ktoś z pomstujących na Niego posypał sobie głowę popiołem i przyznał mu rację.


Menago mial raczej farta, pogoda dopisała i mogli zrobić beton. 14 bieg z ZG to naprawde szczęscie, oby tak częsciej.

Zobaczymy jak poustawia na Czewe.
Sam jestem ciekawy kto z juniorów, kto pod 1 i kto prowadzić będzie 2 parę
 
 
     
szept 


Team: KS STAL
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 354
Skąd: Mcz
Wysłany: 2009-06-24, 15:43   Włókniarz Częstochowa vs Stal Gorzów (X kolejka)

skaut20 napisał/a:
Powiem tak tomek w końcu złapał formę (przeważnie łapie ją w drugiej połowie rozgrywek)co oznacza że po pierwsze mamy silnego lidera po drugie jak zauważyłem jeśli Tomek jedzie to i wszyscy jadą jak Tomek dupa to i wszyscy dupa - więc jeśli Tomek złapał formę to jedziemy po zwycięstwo czy damy rade to się okaże na pewno będzie bardzo bardzo trudno bo jak już pisałem przed meczem Czewy w Gorzowie dla mnie Częstochowa jest głównym faworytem do tytułu w tym roku .

STALECZKO STALECZKO DO BOJU WIĘC RUSZ
I POKAŻ SWĄ TWARDOŚĆ I SIŁĘ I ŁUP
ŁUP PUNKTÓW OD GROMA I WYGRAJ TEN MECZ
I POKAŻ KTO MISTRZEM POLSKI DZIŚ JEST.



ja się przyłaczam do tych słów hehe mecz niebywale ciężki nas czeka!!!
STALECZKA pokazała już, że potrafi...i stać ich na bardzo dużo teraz tylko trzeba trzymać się tego!!!!!
patrze optymistycznie na ten mecz
STALECZKO STALECZKO DO BOJU WIĘC RUSZ
I POKAŻ SWĄ TWARDOŚĆ I SIŁĘ I ŁUP
ŁUP PUNKTÓW OD GROMA I WYGRAJ TEN MECZ
I POKAŻ KTO MISTRZEM POLSKI DZIŚ JEST.

kto wygra mecz?! S__T__A__L!!!!! kto?! S__T__A__L !!!!
 
 
     
Tomash148 

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 408
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-06-24, 16:11   

yank99 napisał/a:
Przed derbami też wielu malkontentów nie wierzyło w nasze zwycięstwo, a teraz wszyscy podchodzą już do niego jak do czegoś co musiało się stać.
Nie wspomnę już, ile osób wieszało psy na Chomskim za ustawienie składu i przygotowanie toru. I co? I okazało się, że Menago ma rację ze składem, a tor potrafił przygotować.

Bo widzisz Yank , prawie każdy z tych osób oceniał wszystkie te rzeczy , o których wspomniałeś na podstawie tego , co działo się dotychczas. Poczekajmy na macz z Czewą i Toruniem , one zweryfikują wszystko. Wygrane derby nie oznaczają , że już wszystko jest cacy i musimy odwoływać to , co zostało wczesniej napisane , lub też powiedziane w stronę zawodników , trenera... Nie oczekuję wielikich zwycięstw , ale przynajmniej walki i pozostawienia na torze 100% swoich możliwości (zawodników). Już w najbliższą niedzielę okaże się , czy przejawiający się Twój i innych optymizm ma jakieś uzasadnienie w praktyce.
 
 
     
Don Lucas 
Bankowiec


Team: Culé FCBP
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 1325
Skąd: Poznań-Naramowice
Wysłany: 2009-06-24, 17:25   

kris_77 napisał/a:
Jednak co to za kibic, który nie wierzy w swoją druzynę.
Cytat:
Wiecej optymizmu koledzy.


Kibic realista :-D

Tomash148 napisał/a:
Poczekajmy na macz z Czewą i Toruniem , one zweryfikują wszystko.
Tak, tak, poczekajmy na lipiec i sierpień one zweryfikują wszystko jeżeli chodzi o upalny rok 2009 :lol:

Bzdura!! Naszą siłę zweryfikował już 1 mecz w Lesznie, potem było łudzenie się i kop w pupę od Cz-wy. Na dobitkę Falubaz w ZG i wszyscy którzy po meczach bydgosko-gdańskich pisali, mówili, śpiewali: poczekajmy na mecz z Cz-wą on zweryfikuje naszą siłę, to już się doczekali. Także pisanie takich głupot mija się z celem.

Jeżeli mamy na coś czekać, to tylko na play-off, one zweryfikują WSZYSTKO.

Z Toruniem jak się zepniemy wygramy, z Cz-wą nie. I tłumaczenie, że to sport i wszystko jest możliwe można włożyć między bajki. No chyba, że Cz-wa pojedzie bez Nickiego i Hancocka :idea:
_________________
"Kolejny dzień przynosi nam nowe szanse..."
 
 
     
Kiper 
Oldboy


Team: Stal Gorzów
Wiek: 60
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 772
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2009-06-24, 20:25   

Ten mecz nie zweryfikuje wszystkiego, ale moim zdaniem bedzie mial duze znaczenie. Pokaze, czy Falubaz to byl tylko jednorazowy wyskok i sprezenie zwieraczy ze strachu przed Komarem i kibicami, czy tez stac te druzyne na dobra jazde we wszystkich pozostalych meczach sezonu. Dobra jazda oczywiscie nie oznacza automatycznie wygranej. Ale..... Ale!!! Jesli w Czestochowie uda sie zrobic przyzwoity wynik (powiedzmy 40 pkt.), to wowczas druzyna moze uwierzyc w siebie. Potem wygrana we Wroclawiu stalaby sie realna, a wowczas chlasniemy Apatora i do konca rundy wszystkie mecze wygrane. :)
Wcale nie jest to nierealne. Naprawde stac nasza druzyne na to.
Jesli natomiast w Czestochowie polegniemy bez mydla, to juz nie uwierze, ze bedziemy mogli cokolwiek ciekawego uzyskac w playoffach... Druzyna po prostu pojdzie w rozsypke... Czyli baty we Wrocku, baciki z Toruniem, wygrana z Gdanskiem, w tyte w Bydgoszczy i meka z Lesznem. A play-offy? Bedziemy sie modlili, zeby sie juz zakonczyly.... Reasumujac: wszystkie scenariusze sa mozliwe :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Redakcja www.StalGorzow.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za opinie uzytkowników forum www.forum.StalGorzow.pl
Administracja techniczna: Marcin Szarejko - m.szarejko@stalgorzow.pl

Strony internetowe - virtualnetia.com ogłoszenia gorzów | Gorzow.com.pl

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12