Oficjalne forum gorzowskiego speedwaya Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wybrzeze Gdansk - Stal Gorzów 19.04.2009 (III kolejka)
Autor Wiadomość
Don Lucas 
Bankowiec


Team: Culé FCBP
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 1312
Skąd: Poznań-Naramowice
Wysłany: 2009-04-20, 00:12   

Thorgal napisał/a:
JUŻ TERAZ STAL MUSI SZUKAĆ ZMIENNIKÓW za Adika i THJ. Apator (kurka!) znalazł w trakcie sezonu DARCYEGO WARDA, który robi im 7 pkt na wyjeździe i wygrywa z Emilem na jego torze!


Jest ktoś taki jak australijczyk Tyrone Proctor - nie wiem ile dokładnie chłopak ma lat, ale może warto na niego postawić skoro brytyjczycy ( i nie tylko oni) widzą w nim klasowego jeźdźca. Ponoć chłopak ma potencjał, no i mój argument: skoro chłopak jest jeździ na wyspach znaczy, że jazdę po technicznych torach ma opanowaną, a na pewno nie jest mu obca. Myślę, że warto dać mu szansę, a nie kontraktować jakiegos Makinena czy innego manekina ( jeżeli już na siłę szukamy obcego juniora).

Dla mnie w tej kwestii - juniorzy Stali wszystko staje się jasne: Paweł Zmarzlik i Łukasz Cyran muszą zacząć jeździć i to od teraz. Chociaż jeden z nich. Zrobiło się z THJ świętą krowę jak wcześniej z Hliba i teraz budzimy się znów z ręką w nocniku.


STALone_ZG napisał/a:
Niestety, ale w Stali jest obrany od lat (z niewielkimi wyjątkami - np. Zagar) kierunek pólnocny jeśli chodzi o poszukiwania nowych ( czyli zagranicznych) rajderów.


Kołsut jest w Stali guru?? Bo to on nam tych z "północy" podsuwa. No i bardzo dobrze, że tak robi, tylko trzeba umieć oddzielić ziarno od plew, a to już chyba rola instruktora S. Chomskiego! Jak dla mnie nie można być ślepo zapatrzonym w nazwiska i oszukiwać siebie i kibiców, że będzie dobrze tylko trzeba dać temu i temu szansę :lol:

rav_gorzow napisał/a:
Na onassona niestety skazani jestesmy. To obecnie nasz najlepszy junior . Adik ma czasem przebłyski , ale to trochę mało. Ale niestety Zmarzlik to na dziś daleko od składu extraligowego.


3 zdania i 3 bardzo mądre spostrzeżenia. Na THJ jesteśmy przez głupotę klubu skazani - lepszego na dzień dzisiejszy faktycznie nie mamy. Adrian ma tylko przebłyski, a to już zaczyna przeradzać się w niekończącą się opowieść. A co do Zmarzlika, to właśnie jest ten czas, aby przybliżyć go i Cyrana do ekstraligi. Niech jeździ, niech się z nią otrzaskuje choćby ten 1-2 biegi. Wiem, że będzie mu ciężko, bo inne ekipy mają przynajmniej 1 solidnego juniora. Dlatego należy sprawić, aby chłopak miał dobry sprzęt pod ręką w klubie i być może będzie niespodzianka. Coś trzeba robić w tym kierunku a nie siedzieć i płakać.
_________________
"Kolejny dzień przynosi nam nowe szanse..."
 
 
     
Mariner 

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-04-20, 00:25   

Ty Proctor rzeczywiście jest utalentowany ale ma już chyba 22 lata skończone :-? Poza tym to nie Brytyjczyk tylko Australijczyk.. ;-) A o tym Makinenie również dobrze się wypowiadają..
 
 
     
PROFESOR 

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 85
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-04-20, 00:27   

Nie ma sensu sie oszukiwać -Okoniowi już dziekujemy. Pokazał sie w elidze, spędzil troszke czasu z Chomskim, a teraz papa.
Ten człowiek miał sie odbudować, a tu co? Gdzie jego bombowe starty? Biedny Tomek corusz sie ogląda na prostej za Okoniem a tam kurr.... nic na horyzoncie!! Musiałby chyba nadrobić 1 okrązenie i go pchać do mety to może z 1 oczko by dowiózl. a może ktoś by sie wywrucil, a może defekt by komuś sie trafil haha paranoja
Nie- może niech Tomek mu sprayem namaluje ścieżke
Nie wiecie co? mozna sie pośmiać ale to jest do płaczu
On sie nie odbuduje juz do emerytury.
Panie Chomski - jak Pan wyjedzie jeszcze raz z tekstem że Okonia wystawia, bo on musi nabrać pewności siebie, czy coś.... to mnie krew zaleje!! Nie wiedzi Pan że on już nabrał pewności- on jest pewien... że dojedzie do mety i jest pewien że gra wszystkim na gulu.
Panie Okoniewski- daj Pan spokój z tą żenadą. Znajdz czlowieku sobie klub w I czy II lidze i jeździ sobie tam, ale dlaczego nam to robisz? Dlaczego sam nie przyznasz że za wysokie progi na Pana nogi.
Musiałem sie wystrzelać bo mnie nosiło:)
Pozdro
 
 
     
kibicgorzowski 

Wiek: 38
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 199
Skąd: Gorzow Wlkp
Wysłany: 2009-04-20, 00:38   

Meczyk boski . Dzis bylo widac ze Stalowcy spasowani z gdanskim owalem . Karlsson no mega rakieta to samo Tomek . Zagar waleczny jak zawsze . Holta dwa wyscigi dostal po 5:1 . widac ze chcial moze az za bardzo . wyscig 15 wszyscy na stojaco i stal na 5:1 Karlsson przy plocie mysllaem ze juz nikt szerzej nie pojedzie a za nim Tomek chyba manetka gazu dotykal dmuchana bande . i po wyjsciu na prosta nagle Bierre pierwszy gks szał. i co nagle naszych 2 riderow ostro skontrowanie do malej i pyk łokietkiem Karlsson i juz jest 4:2 i Tomek trzeci ale walczy jeszt szybki i na 4 okrazeniu w pierwszym wirazu w swoim sttylu po szerokiej i mamy 5:1 i zwyciestwo. Cieszyl sie niesoamowicie nasz kapitan. Bardzo chcieli i udalo sie zdobyc te 2 pkt. Po spotkaniu wyszli zawodnicy wybrzeza i az krecili glowami jak tego nie dowiezli. Male incydenty byly w naszej klatce ale tak tojest jak ktos wypije za duzo plynu procentowego . Troche wstyd jak nasi sie miedzy soba bija. W drodze powrotnej oczywiscie restauracja w Czluchowie i "zółwiki" z Tadziem i Władkiem . Prezes ozcywiscie odpalil cygarko. postawy okonia nie bede opisywal no powiem tak poziom nawet nie 1 ligowy. Chlop na wejsciu w łuki przymyka gaz tak to moze smigac ale w 2 lidze. starty cienkie strasznie 2 maszyny straty na 30 . punkt zodobyty szczesliwie bo vaculik poszedl w plot i ratowal sie pzre dupadkiem i to nasz wielki rider wykorzystal tak byla by olimpiada. Obiektywny kibic z gdanska na swiatlach w miescie powiedzial Gollob mega rakiety. w swoim 2 albo 3 starcie Gollob 3 i po wyjsciu z 1 łuku juz 1 miedzy dwoch szybko bezbolesnie . caly tomek . oby tak dalej )ide nyny )
 
 
     
Don Lucas 
Bankowiec


Team: Culé FCBP
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 1312
Skąd: Poznań-Naramowice
Wysłany: 2009-04-20, 00:42   

Mariner napisał/a:
Poza tym to nie Brytyjczyk tylko Australijczyk.. ;-) A o tym Makinenie również dobrze się wypowiadają..

Racja Australijczyk - z rozmachu napisałem Brytyjczyk, bo go tylko z angielskiej kojarze i przedsezonowych turniejów w Australii. Skoro ten Fin jest taki dobry, to dlaczego go ani razu na gorzowskim owalu nie sprawdzono???

Co do Okonia, to jego miejsce powinno być w 1 lidze lub 2, tam można spokojnie pojeździć i się (p)odbudować i mentalnie i finansowo. Same chęci i obietnice nie wystarczą. Trzeba coś sobą w tym sporcie reprezentować.

Poza tym jak już wydaje się, że uzbieramy te żużlowe klocki na medal, to potem się okazuje, że któryś się wyłamuje i psuje i znów jest problem
_________________
"Kolejny dzień przynosi nam nowe szanse..."
 
 
     
Iman 
Nygus


Team: KSSG 1947
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 559
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-04-20, 01:10   

Ahhh coz to byl za mecz :) gdanski tor nie sprzyja zbytnio walce.. ale jednak pare akcji bylo pieknych :) to co zrobil Tomasz Gollob... a chwile wczesniej Magej Zagar... pelen szacunek :D ciezko opisac ten szal w klatce gosci w trakcie 15 biegu, jak Gollob sie napedzal, poszerzal tor jazdy... by na jednym luku minac Bjerre :) piekne :) mile dla oka bylo jeszcze wczesniej wjechanie miedzy pare Andersen - Vaculik.

Postawa Golloba, Zagara i PiKeja oczywiscie na duuuuzy plus ;) niestety ale kolejny raz przeciwko tym 1,5mln dal Holta. Jak zawodnik Grand Prix moze tak jezdzic? Mial problem zeby zapanowac nad motocyklem, a co tu mowic o sciganiu. Trzeba sie wziasc do pracy, bo poki co nasz drugi lider to raczej zawodnik nr 4. Okon coz... pora jednak wstawic Ruuda. Juz nawet start nie byl mocna strona Okoniewskiego.

Nygusy! :)
_________________
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
 
     
Esiok 
KSSG 1947

Team: K.S. Stal Gorzów
Wiek: 37
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 93
Skąd: Crawley/Gatwick
Wysłany: 2009-04-20, 01:53   

Tak jak mówisz Iman. Cóż to był za szał ja sam i nie tylko miałem łzy w oczach gdy Gollob w 15 wyścigu pokazał wszystkim na czym polega poezja speedway'a. Jeszcze przed wyścigami nominowanymi powiedziałem że jakimkolwiek rezultatem ten mecz się by nie skończył będzie to wina "Okonia" (a wierzcie mi, że jechał jak piz.a). Holta co było widać miał za mocny motocykl jak na gdański tor- no może poza pierwszym biegiem- w pozostałych już tylko statystował. Jeśli chodzi o naszą "juniorkę"- no comment :!: :!: :!:
_________________
Silna STAL, to MŁODA STAL!
 
 
     
Bartek 


Team: Stal Gorzów, Liverpool
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 703
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2009-04-20, 06:40   

Co to były za emocje..na ostatnim okrążeniu 15. biegu w klatce się gotowało normalnie ;-) Meczyk był spokojnie do wygrania bez większego stresu, jednak postawa Okoniewskiego i Holty spowodowała, że nie byliśmy w stanie odskoczyć na więcej niż 6 pkt.

Wielkie szczęście, że swój dzień miał Peter Karlsson, miazga z jego strony :!: Matej Zagar pokazał, że walczy się dosłownie do ostatnich metrów, właśnie tak minął Zorra w 14 biegu. Chwilę później bardzo podobnie walczył Tomek z Bjerre, by przywieźć nam w ostatecznym rozrachunku fantastyczne zwycięstwo.

Holta to dramat. 1. bieg jeszcze wygrał, ale potem? Nie wiem, czy to wina sprzętu, jednak nawet jeśli, to nie usprawiedliwia to błędów jakie popełnił na torze :roll: jechać na 5:1 i stracić drugą pozycję przez błąd na łuku? Jeździec z GP? Pierwsza linia za 1,5 mln zł??

Okoniewski dno i wodorosty. Startowiec? Po starcie ostatni już na 1 łuku, nie mam więcej pytań.

Mecz wygrany, nie chcę jednak słuchać gadania Chomskiego, że nie zmieniam składu, Rafał musi pojeździć itd, etc. Ruud gorzej nie pojedzie, więc warto dać mu szansę :!: Btw, jakby ktoś chciał wiedzieć, Okoniewski zrobił jedno magiczne oczko po bardzo dużym błędzie Vaculika, który stracił panowanie nad motocyklem, przez co musiał zwolnić. Także nasz Okoń trzyma równą formę na wyjazdach (1 pkt). Na deser: Jeleniewski w jednym meczu zdobywa więcej pkt, niż Rafał w trzech.


Doping na pełnej, świetny wyjazd!! I jak dla mnie, wynik najlepszy z możliwych! Wygrać mecz w ostatnim biegu na stadionie Wybrzeża? BEZCENNE :-D



PS. Zgadnijcie, co śpiewaliśmy, gdy na murawę stadionu wbiegł pies :lol:
 
 
     
kryzys78 


Wiek: 41
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-04-20, 07:26   

Nie ma jak nie przespana noc po wyjazdowym meczu :))

Wracając do tematu.

Co do naszych kibiców to oprócz tego "małego" incydentu z kolesiem, który mamrotał jeszcze przed meczem to ogólnie na duży plus. Oprawa, doping- pierwsza klasa. Nawet po meczu gorącymi brawami zostali obdarzeni zawodnicy Lotosu :)) Szkoda tylko że miejscowi kibice nie dopasowali się do poziomu i po wygranym przez Karlssona i Golloba 15 biegu w ich stronę poleciały różne przedmioty. Chamstwo. Ochrona też tragedia. Tak patrzałem rozglądając się po stadionie i nie widziałem żadnej kamery monitoringu. Ciekawe jakim sposobem dostali licencję. Chyba że się mylę...
Najzabawniejsze jak w sektorze VIP koło startu przed 15 biegiem miejscowi "włodarze" niemal na 100% byli pewni 5-1 dla WKS.Troszkę im koparki poopadały :)
A co do meczu- niestety czeka nas sporo pracy. THJ- do wymiany- zresztą Komar na Canpolu to potwierdził, Okoń- out i też w myśl filozofii Chomskiego na kilka meczy,niech Ruud zrobi wszystko aby tego drewniaka chamującego w połowie prostej wygryzie na dłużej. Co do Adika dostał ostatnio nowy silnik a ten mu się...zatarł...złośliwość rzeczy martwych...

Pozdrawiam
 
 
     
Rafi 

Wiek: 45
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 84
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-04-20, 08:14   

Ale ja jestem szczęśliwy:),taki wyjazd i w końcu upragnione zwycięstwo wyjazdowe,na które wszyscy czekaliśmy.Zawodników nie będę oceniał,bo zwycięzców się nie sądzi.Powiem tylko jedno,Okoń musi odpocząć i bezwzględnie trzeba dać szanse Ruudowi.Nie można zdobywać 8punktów w 3 meczach,bo tyle właśnie zrobił Okoń.Tak więc po kolejne zwycięstwo z Atlasem jedźmy z Ruudem.
 
 
     
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-04-20, 12:44   

Piekny meczyk. Praktycznie ciągle na styku, troche mijanek było (mało, ale dało rade).

Najważniejsze ze mecz wygrany i trzeba się z tego cieszyć ! 2 pkt są nasze!

Wnioski:

*Nad morzem - zimno ;D
*Zmienić Okon - Ruud
*Holta niech pójdzie na siłke, bo motoru utrzymac niemoze
*Tomasz Gollob aeooooo
*Matej Zagar aeooo
*Peter Karlsson aeoooo

Pozdro dla tych co byli na wyjezdzie! STAL GORZÓW..

PS. Kleju.... wczoraj obiecałas.... heh ;DD

Ave Ave Staleczka! STAL GORZÓW on Tour !
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
Tabaskokssg 
Stachoo


Wiek: 26
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 260
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-04-20, 15:03   

Ogólnie to uważam, iż nie ma co marudzić o Holtach czy innych Okoniach, tylko trzeba się cieszyć z pięknego meczu i wygranej. Właśnie o to chodzi w żużlu, żeby były emocje i widowisko. Holta w meczu z WTS-em zrobi pewnie z 12 punktów, a potem się zobaczy, jeśli nie złapie formy to trudno, ja po takim pięknym meczu napewno nie będe zrzędził ;DD

MateoKSSG napisał/a:
PS. Kleju.... wczoraj obiecałas.... heh ;DD


To były piękne dni... haha
_________________
"Ja natomiast dziękuję Bogu, że taką młodzież jeszcze mamy. Skorą do bitki i do wypitki. Dawniej tacy się pojedynkowali – ale teraz jest d***kracja, więc walą się kijami do baseballa. Zgoda: czasem przesadzą i zabiją. Ale to ta, potrafiąca zabić, młodzież – a nie absolwenci Filozofii UJ - będzie bronić kobiety, dzieci i nas, gdy przyjdą muzułmanie, Ukraińcy, Niemcy albo inni tacy!" - Janusz Korwin-Mikke
 
 
     
Flame84 


Team: KSSG 1947
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 79
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2009-04-20, 15:47   

Na poczatek o tym co dobre:),,Fantastycznie pojechał Karlsson , Gollob i Zagar!! Uratowali nam ten mecz i wygrali go..Niestety wszystko inne to same minusy...niestety sprawdza sie to o czym mówiłem juz przed sezonem!! Najsłabszym naszym punktem w drużynie sa juniorzy!! Z całym szacunkiem dla Szewczykowskiego, ale to nie jest zawodnik na ekstralige!! po 30 metrów w kazdym biegu z tyłu..to jest jakis kabaret..Jonasson to samo nie wiem na jakiej podstawe zostyał na kolejny sezon w składzie ubot!! Okoniewski poprstu załamka!! Jak juz tez gdzies wczesniej pisałem w porownaniu do poprzedniego sezonu tylko jedna dziura załatana za Ferjana Zagar!! ale dalej mamy 2 dziury w składzie...A do tego "lider" Holta zawodzi i mniejmy tylko nadzieje ze sie przebudzi..bo moze byc powtorka z poprzedniego sezonu!!
 
 
     
Bartek 


Team: Stal Gorzów, Liverpool
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 703
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2009-04-20, 16:31   

Cytat:
To były piękne dni... haha


tylko problem z drzwiczkami był hahahaha


We wcześniejszym poście zapomniałem dodać jednej kwestii. Wczoraj naprawdę aż żal było patrzeć na tą dwójkę Holta-Okoniewski. Nie mówię tutaj, że to kolarze, chodzi mi bardziej o porównanie ich jazdy do kasy jaką zgarnęli za kontrakty..jakieś nieporozumienie :roll:

Okoniewski wziął sporo, nie ma się co oszukiwać, Holta to samo. Tak tylko pomyślałem, że lepiej było zakontraktować samego Ruuda, wykopać Rune i z tej kasy dorzucić po prostu nieco na Crumpa..i jeszcze sporo by zostało a wynik sportowy byłby na pewno lepszy.

Mam tylko nadzieję, że spełni się to co piszecie, mianowicie odsunięcie na kilka spotkań Okoniewskiego. Dostał trzy szanse, niech teraz tyle samo dostanie David :!: Jonasson niech sobie też odpocznie, bo pożytku z niego zero, szczególnie biorąc pod uwagę, że po sezonie pewnie będzie ciao.
 
 
     
szogun58 
RECYDYWA!!!


Team: Stal Gorzów
Wiek: 62
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 86
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-04-20, 16:49   

No to już jest przesada...jak tak można adorować Okonia przez Chomskiego.
Jak widać zmian nie bedzie..to są słowa Chomskiego :. Jeżeli chodzi o zmiany personalne w naszym zespole to pole manewru mamy ograniczone. Zostaje nam Ruud. Ale czy jego pojawienie się w składzie rozwiąże problemy? Nie sądzę. Poczekajmy na rozwój sytuacji. Wierzę, że i Holta i Okoniewski wkrótce zaprezentują się tak, jak tego sami od siebie oczekują - powiedział Stanisław Chomski.

Edit by moderator:
Na przyszlosc - podawaj zrodlo informacji.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Iman 2009-04-20, 16:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Styrcu 

Team: Stal Gorzów/ Manchester United
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 27
Skąd: Witnica
Wysłany: 2009-04-20, 17:02   

Majne skromne zdanie jest takie:

Holta jako dopełnienie pary z Karlssonem, Zagar na miejsce Holty, Okoniewski, Szewczykowski, Jonasson wypad w ich miejsce Ruud, Zmarzlik i Cyran no i na koniec "mecenasa" Chomskiego trzeba wypier.... na zbity ryj bo jedyne co mu narazie najlepiej wychodzi to kochanie Okonia i wpychanie na siłe jego i Szewczyka
 
 
     
boberGW 

Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 586
Skąd: Stal Gorzów
Wysłany: 2009-04-20, 17:20   

Styrcu napisał/a:
Holta jako dopełnienie pary z Karlssonem, Zagar na miejsce Holty,

Nie zgadzam się z tym. Holta niech zostanie tam gdzie jest. Mamy silną parę, która zdobywa dużo punktów i do tego się dobrze rozumie na torze, rozdzielenie ich byłoby strzałem w stopę.
Holta jeszcze zacznie jeździć, w parze z Pikejem myślę, że nie wyglądałoby to dobrze. Holta nie umie jeździć parą i w Gdańsku bieg w parze z Karlssonem też mu nie wyszedł, mimo, że na początku było 5:1. Nie zrozumieli się więc lepiej niech z Karlssonem jeździ Zagar. Nie ma co zmieniać czegoś co dość dobrze funkcjonuje.
Styrcu napisał/a:
Szewczykowski, Jonasson wypad w ich miejsce Ruud, Zmarzlik i Cyran no i na koniec "mecenasa" Chomskiego

Takie rzeczy to sie robi po sezonie. Teraz nie mamy wyjścia. Jonasson musi jeździć, bo jest najlepszym naszym juniorem. Jedyne co można zmienić to Adika na Zmarzlika i Okonia na Ruuda. Nie wiem za bardzo na co czeka Chomski, może aż Ruud zacznie jeździć w Szwecji?
Zastanawia mnie tylko jeden fakt, w czym w końcu tkwi problem Szewczykowskiego? Na zawodach młodzieżowych wymiata, a potem w lidze wali pipe. Zaczyna to być irytujące. Może problem to nie sprzęt, a psychika? Chciałbym zobaczyć w końcu Zmarzlika w lidze, choć wątpię czy taka zmiana kiedykolwiek nastapi :-/
_________________
Serce żółte krew w błękicie, Stal Gorzów na całe życie!

Nie wystarczy tylko jeździć i trochę się starać, z Naszym Herbem na piersi trzeba zapierd.... !!!
 
 
     
quentin 


Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 28
Skąd: GW\Poznań
Wysłany: 2009-04-20, 17:36   

"Będę z każdym z nich pracował nad poprawą formy. Oni muszą mieć świadomość co robią źle. Jeżeli chodzi o zmiany personalne w naszym zespole to pole manewru mamy ograniczone. Zostaje nam Ruud. Ale czy jego pojawienie się w składzie rozwiąże problemy? Nie sądzę. Poczekajmy na rozwój sytuacji. Wierzę, że i Holta i Okoniewski wkrótce zaprezentują się tak, jak tego sami od siebie oczekują - powiedział Stanisław Chomski".

http://www.sportowefakty....e-stali-gorzow/

To po co kontraktowano Ruuda? Jeżeli trener jest przeciwny, żeby dać szansę Davidowi w najbliższym meczu ze Sparta to równie dobrze pieniądze przeznaczone dla niego można było zainwestować w sprzęt dla juniorów. Nie zawracać głowy Ruudowi i umożliwić mu jazdę od początku sezonu w innym zespole.
 
 
     
Iman 
Nygus


Team: KSSG 1947
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 559
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-04-20, 18:00   

Cytat:
Takie rzeczy to sie robi po sezonie. Teraz nie mamy wyjścia. Jonasson musi jeździć, bo jest najlepszym naszym juniorem. Jedyne co można zmienić to Adika na Zmarzlika i Okonia na Ruuda. Nie wiem za bardzo na co czeka Chomski, może aż Ruud zacznie jeździć w Szwecji?


Pare opcji takiego stawiania na Okoniewskiego by sie znalazlo.. Moze Okon ma zapisane w kontrakcie okreslona ilosc spotkan.. i lepiej jak pojezdzi teraz niz pozniej w najwazniejszych spotkaniach? Moze mimo tych slabych wystepow trener jeszcze wierzy, ze jednak zlapie forme albo po prostu nie mozna tak latwo zrezygnowac z zawodnika ktoremu pewnie zaplacilo sie setki tysiecy zlotych. Okoniowi zalezy, stara sie, ale checi jednak to nie wszystko. Ruudowi jednak szanse dac trzeba.
_________________
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
 
     
Don Lucas 
Bankowiec


Team: Culé FCBP
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 1312
Skąd: Poznań-Naramowice
Wysłany: 2009-04-20, 18:34   

boberGW napisał/a:
Styrcu napisał/a:
Holta jako dopełnienie pary z Karlssonem, Zagar na miejsce Holty,

Nie zgadzam się z tym. Holta niech zostanie tam gdzie jest. Mamy silną parę, która zdobywa dużo punktów i do tego się dobrze rozumie na torze


Zgadzam się z BoberemGW. To jest zabójcza para i największe żądło Stali. Gollob wprowadza równowagę, a Holta jeździ w kratkę. Tutaj nic bym nie zmianiał i nie mieszał, bo w tym przypadku można przekombinować. Jeszcze Holta będzie nadambitny i samemu nie da rady a i Pikejowi poprzeszkadza. A tak mamy bardzo silną parę dla każdego w ekstralidze. Holta ma pole do popisu przy juniorach i niech tak zostanie.

boberGW napisał/a:
Takie rzeczy to sie robi po sezonie. Teraz nie mamy wyjścia. Jonasson musi jeździć, bo jest najlepszym naszym juniorem. Jedyne co można zmienić to Adika na Zmarzlika i Okonia na Ruuda.


No, ja bym się jeszcze zdecydował na Makinena. Skoro warto było go kontraktować, to najwyższy czas to zweryfikować. Na Wrocław Makinen i Adik. Na Cz-we Makinen/THJ i Zmarzlik.

Ruud musi pojechać. Jeżeli nie z Wrocławiem, to z Cz-wą. Jeżeli Okoń z Wrocławiem znów zawali, to won ze składu na długie kolejki. W końcu będziemy mieli przegląd całkowity Okonia z trzema najsłabszymi zespołami extraligi, w tym z Bydzią i Wrockiem U SIEBIE. I to będzie wystarczająca weryfikacja jego umiejętności ekstraligowych.

Poza tym czytam jak czytam wypowiedzi INSTRUKTORA Chomskiego nt. Okonia, to mi się nóż w kieszeni otwiera :-x
_________________
"Kolejny dzień przynosi nam nowe szanse..."
 
 
     
boberGW 

Wiek: 34
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 586
Skąd: Stal Gorzów
Wysłany: 2009-04-20, 19:50   

Iman napisał/a:
albo po prostu nie mozna tak latwo zrezygnowac z zawodnika ktoremu pewnie zaplacilo sie setki tysiecy zlotych.

Mi Iman nie chodzi o rezygnowanie z okonia, tylko o sprawdzenie Ruuda. Jeśli u okonia będzie widać postępy a Ruud by cieniował to niech wraca do składu. Chodzi tu bardziej o sprawiedliwość. Czemu Ruud ma siedzieć na ławie bez względu na występy Okonia? W zeszłym roku tak samo miał Gjedde w Falubazie i potem odmówił startów. Poza tym Okoń w zeszły sezonie również na początku cieniował, dostał od Plecha przerwę, żeby mógł przemyśleć swoją jazdę wrócił i zaczął jeździć na poważnie, ale to oczywiście tylko pierwsza liga. Kolejnym przykładem jak odsunięcie od składu może dobrze wpłynąć na zawodnika jest Klingberg. Pamiętamy jak jeździł na początku sezonu 2007, a jak w najważniejszych meczach.
Don Lucas napisał/a:
ja bym się jeszcze zdecydował na Makinena

Nie jestem przekonany co do tego zawodnika. Nikt go tak naprawdę nie widział w akcji. Nawet w lidze szwedzkiej nie przypominam sobie jego wyników. A gdyby jeździł poprawnie na pewno ktoś by o nim pisał. Jego najpierw trzeba zaprosić na treningi, może MDMP, bo liga na początek to może być dla niego za głęboka woda. A źle by się było od razu do niego zrażać gdyby cos nie poszło bo może to byc duży talent.
Ostatnio zmieniony przez boberGW 2009-04-20, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
mirko14 

Wiek: 37
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 59
Skąd: skwierzyna
Wysłany: 2009-04-20, 20:05   

witam uwazam ze ruud teraz musi dostac szanse od klubu szkoda ze okon teraz tak slabo pojechal ale niestety teraz musi odpoczac bo tak nie mozee byc co do juniorow to slabiutko nie chce mi sie pisac fajnie ze wygralismy ale na medal taka postawa nie mamy szans chodz to dopiero poczatek sezonu licze ze bedzie lepiej
 
 
     
Thorgal 


Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1682
Skąd: Gorzów/Gdańsk
Wysłany: 2009-04-20, 21:25   

quentin napisał/a:
"Będę z każdym z nich pracował nad poprawą formy. Oni muszą mieć świadomość co robią źle. Jeżeli chodzi o zmiany personalne w naszym zespole to pole manewru mamy ograniczone. Zostaje nam Ruud. Ale czy jego pojawienie się w składzie rozwiąże problemy? Nie sądzę. Poczekajmy na rozwój sytuacji. Wierzę, że i Holta i Okoniewski wkrótce zaprezentują się tak, jak tego sami od siebie oczekują - powiedział Stanisław Chomski".

http://www.sportowefakty....e-stali-gorzow/


Nie no! To jest jakiś koszmar!!! Powiedzcie, że to podły żart! Proszę! Ten człowiek ewidentnie pcha nasz klub poza strefę medalową i wydaje mu się, że jest zatrudniony w klubie po to by pomagać Okoniewskiemu zarobić za okres zimowy.

Odpowiadam na tą wypowiedź:
1. Indywidualnie czyli jak? Co konkretnie Pan zrobi, Panie Chomski i czy do tej pory nie pracował Pan z żużlowcami indywidualnie?
2. Nie widzi Pan, że nie o formę tu chodzi ale o umiejętności? Rafał Okoniewski hamuje w połowie łuku i nie potrafi jechać inaczej. Tak jeździł w minionych sezonach w Bydgoszczy i jest w tym konsekwentny w Stali. Tyle, że rywali ma silnieszych, dlatego zdobywa nie 9-10 pkt (jak w I lidze) lecz 1 pkt. Pan patrzy na tego zawodnika pod kątem życzeniowym (jakim chciałby Pan go widzieć), a nie takim jakim jest.
3. Owszem, pole manewru jest ograniczone, ale ONO ISTNIEJE. Pan zachowuje się tak jakby go nie było.
4. Tak, zostaje nam Ruud, a "czy jego pojawienie rozwiąże problemy"? A czy ja lub Pan jesteśmy wróżkami? Nie przekona się Pan jeśli nie da Pan Davidowi szansy. Jak długo będzie Pan z tym zwlekał? Kiedy jak nie u siebie z Wrocławiem warto "sprawdzić" Szweda? Jeśli z Wrocławiem wystawi Pan kolejny raz Okoniewskiego da Pan do zrozumienia, że nie jest Pan zainteresowany odpowiedzią na Pańskie pytanie ("czy pojawienie się Ruuda rozwiąże problemy?" ) Ja (i kibice) chętnie bym się o tym przekonam, a Pan?
5. "Poczekajmy na rozwój sytuacji". Czy Pan nie widzi jak sytuacja WŁAŚNIE się rozwija? Jednak jeśli chce Pan 'poczekać"- niech Pan wstawi Ruuda i zobaczy jak "sytuacja się rozwinie". Na lepsze czy na gorsze w stosunku do tego co widzimy obecnie?
6. I niech Pan nie mydli kibicom oczu - wkładając Okoniewskiego i Holtę do jednego worka. Nie rozmawiamy o "pakiecie", rozmawiamy o Rafale Okoniewskim. I Davidzie Rudzie, który jako zawodnik Stali Gorzów POWINIEN otrzymać szansę jazdy. Jeśli Pan mu jej odmawia - ZAKŁADA Pan (niesprawiedliwie i bezpodstawnie), że nie jest w stanie godnie reprezentować barw naszego klubu i prezentuje niższy poziom sportowy niż Rafał Okoniewski.
_________________
Żyjąc wiarą w REALNYM świecie: pbartosik.pl
 
 
     
SkywalkerGW 
Anty-Barcelona


Team: Real Madrid
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 120
Skąd: Pyongyang
Wysłany: 2009-04-20, 22:46   

Wyjdzie na to że wstawi na Sparte Okonia,ten zdobędzie znowu z 6 pkt bo Wrocek słaby i będą ochy i achy od Chomskiego nad Rafałkiem.Jedyna nadzieja że Prezes się lekko wtrąci i to on zadecyduje o zmianie i wstawieniu Ruuda.

Co do Jonassona to jesteśmy na niego skazani i on musi jeździć do końca sezonu ale już na Adika nie więc tutaj zmiania.Na kogo ?! byle kogo bez różnicy bo i tak wiadomo że Zmarzlik/Cyran będą przywozili 0 przez cały sezon.
_________________

 
 
     
Thorgal 


Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1682
Skąd: Gorzów/Gdańsk
Wysłany: 2009-04-21, 10:12   

SkywalkerGW napisał/a:
Wyjdzie na to że wstawi na Sparte Okonia,ten zdobędzie znowu z 6 pkt bo Wrocek słaby i będą ochy i achy od Chomskiego nad Rafałkiem.Jedyna nadzieja że Prezes się lekko wtrąci i to on zadecyduje o zmianie i wstawieniu Ruuda.

Co do Jonassona to jesteśmy na niego skazani i on musi jeździć do końca sezonu ale już na Adika nie więc tutaj zmiania.Na kogo ?! byle kogo bez różnicy bo i tak wiadomo że Zmarzlik/Cyran będą przywozili 0 przez cały sezon.


Niestety obawiam się, że możesz mieć rację. :-( Z Wrocławiem Okoń ma szansę zarobić pieniążki na chłodną zimę zdobywając 4-5 pkt. Wówczas Trener powie: "A nie mówiłem? Chłopak dochodzi do formy. Zawsze w niego wierzyłem". I tym sposobem Okoń będzie zarabiał pieniążki za 1 pkt w meczu do końca sezonu. Po sezonie zaś trener powie: "Dajmy mu szansę w nowym sezonie 2010. Rafał solidnie przepracował zimę, ma wielki potencjał i rwie się do startów".

Może jako forumowi kibice powinniśmy napisać list do Prezesa, Zarządu i Trenera w tej sprawie. Być może rzeczywiście interwencja władz klubu będzie tu potrzebna gdyż wygląda na to, że Staszek i Rafał zawarli jakieś przymierze, którego trener nie jest w stanie rozwiązać. Wciąż jednak wierzę, że powiedział to pod wpływem euforii wygranej w Gdańsku, zaś w tygodniu wróci trzeźwe spojrzenie na sytuację i upamiętanie.

Co do Jonassona to nie rozumiem dlaczego MUSI jeździć do końca sezonu (bez względu na wszystko).
_________________
Żyjąc wiarą w REALNYM świecie: pbartosik.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Redakcja www.StalGorzow.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za opinie uzytkowników forum www.forum.StalGorzow.pl
Administracja techniczna: Marcin Szarejko - m.szarejko@stalgorzow.pl

Strony internetowe - virtualnetia.com ogłoszenia gorzów | Gorzow.com.pl

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12