Oficjalne forum gorzowskiego speedwaya Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gry Kibicowskie
Autor Wiadomość
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-03-13, 09:19   Gry Kibicowskie

Mam pytanie. Gra ktoś z was w gry kibicowskie przez przegladarke czyli :

Hoolsgame.com

http://Ultrasgame.com

jezeli gracie to chwalic się swoimi poziomami itd. itp. :D

PS. Ja grałem kiedys z 1-2 lata temu w te gierki ale potem przestałem, przypomiałyu mi sie one i od dzisiaj znowu zaczynam grac od początku. Jak ktoś gra to pisac ;D Jakas ustaweczka lub sojusz?

Pozdro ;D
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
w1947

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 145
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-03-13, 21:23   

ja dzsiaj sie zarejestrowałem i mozna sojusz załozyc ;] proponujcie nazwy a potem sie razem zebierzemy w kupe ;p
_________________
KS STAL GORZÓW 1947 !
 
 
     
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-03-13, 21:25   

W której? Hools czy Ultras?

Ps. Podawajcie nicki to wysle wam zapro do mojego sojuszu o Stali
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
w1947

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 145
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-03-13, 21:33   

Hools,Ultras

Narazie czekam na emial z potwierdzeniem..
_________________
KS STAL GORZÓW 1947 !
 
 
     
w1947

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 145
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-03-15, 09:27   

Dajcie nazwe sojuszu w obu grach
_________________
KS STAL GORZÓW 1947 !
 
 
     
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-03-16, 17:01   

nazwa sojuszu : Stalowcy..

PS. Jak ktos chce to wbijac do sojuszu czym wiecej osob tym lepiej. Pozdrawiam
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-03-16, 22:50   

http://fast.hoolsgame.com/
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
wisnia 


Wiek: 29
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 80
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2009-03-18, 09:20   Re: Gry Kibicowskie

MateoKSSG napisał/a:

jezeli gracie to chwalic się swoimi poziomami itd. itp. :D

Greg dobił do 4800 hools 200 ultrasów:)
http://www.ultrasgame.com/respect.php?data=200712
http://www.ultrasgame.com/respect.php?data=200801
http://www.ultrasgame.com/respect.php?data=200803
 
 
     
bir11 
KSSG 1947


Team: Stal Gorzów
Wiek: 31
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 46
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-03-18, 20:18   

Gratulacje dla Greg'a , już nie raz wchodząc na tą stronę widać do w czołówce :D
Oby tak dalej i powodzenia życzę :D
_________________
 
 
     
w1947

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 145
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-03-18, 20:57   

ja od kilku dni pykam w hoolsgame.com i juz jestem w 1 grupie i zblizam sie wielkimi krokami do czołowki zeczcie powodzenia ! :lol:
_________________
KS STAL GORZÓW 1947 !
 
 
     
sezonowiec
no no no

Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 55
Skąd: z gorzowa
Wysłany: 2009-03-22, 11:01   

o ile wiem to tam nic nie daje w ktorej jestes grupie i ktory jestes tam w tych statystykach tylko tam jest cos takiego jak play offy i w ogole krojenie szalików walki w sojuszach i lidze:) i statystyki twoje i stoczone ustawki:)
_________________
KSSG
 
 
     
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-03-22, 11:03   

sezonowiec ma racje.. mozesz byc w 1 grupie a ja w 10 i jezeli mam lepszych Hoolsów to i tak cie rozwale.. liczy sie krojnie szali i wygrane ustawki, siła hoolsow itd. itp. Pozdro
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
w1947

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 145
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-03-22, 11:21   

Tez to juz wiem :D bo ten post co wczesniej pisałem to jeszcze dokonca nierozkminiłem gry ;p
_________________
KS STAL GORZÓW 1947 !
Ostatnio zmieniony przez w1947 2010-07-23, 17:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
bir11 
KSSG 1947


Team: Stal Gorzów
Wiek: 31
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 46
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-03-22, 13:27   

stworzyliście jakiś sojusz na hoolsgame ? bo chciałem dołączyć
 
 
     
w1947

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 145
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2009-03-22, 18:03   

Sojusz jest ale ogólny stali zapraszam nazwa TO MY STALOWCY daj nick bo trzeba cie zaprosc ....
_________________
KS STAL GORZÓW 1947 !
 
 
     
bir11 
KSSG 1947


Team: Stal Gorzów
Wiek: 31
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 46
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-03-28, 18:54   

dzisiaj znalazłem bynajmniej dla mnie nowa grę stworzyłem konto taka sobie jak coś to zapraszam :D jest sojusz Stal Gorzów a gra nosi nazwę
http ://onlyfight.pl
_________________
 
 
     
Karol_kssg 


Team: Stal Gorzów
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 42
Skąd: z osiedla
Wysłany: 2009-11-13, 15:46   

ja gram w ultras game fajne polecam ;-)
_________________
www.stalowcy.pl
oficjalny serwis kibiców Stali Gorzów
 
 
     
MateoKSSG 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 327
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2009-11-13, 15:49   

Może i fajne ale gra jest tak monnotona ze po jakimś czasie się jednak nudzi.. i dużo osób to potwerdza... gdyby dodali coś ciekawego do tej gry, jakies zmiany mogło by to przynieść duże korzyści
_________________
KSSG1947 !
 
 
     
Karol_kssg 


Team: Stal Gorzów
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 42
Skąd: z osiedla
Wysłany: 2009-11-13, 15:53   

no trochę po jakimś czasie się nudzi :-| fajnie by było jakby te spa zlikwidowali albo jakby na ten sam email 2 konto
_________________
www.stalowcy.pl
oficjalny serwis kibiców Stali Gorzów
 
 
     
baca 
STAL

Team: zbieracze pociętej makulatury ;D
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 72
Skąd: ze stadionu :]
Wysłany: 2009-11-20, 09:56   gra

też ostatnio zacząłem grać ,mój nick to :bacus
 
 
     
Karol_kssg 


Team: Stal Gorzów
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 42
Skąd: z osiedla
Wysłany: 2010-01-23, 19:43   

jest taka gra kibicowska jak Hooligans Storm over Europe tylko trzeba sciągnąć :mrgreen:
_________________
www.stalowcy.pl
oficjalny serwis kibiców Stali Gorzów
Ostatnio zmieniony przez Karol_kssg 2010-09-02, 13:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
niepozorny 

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 69
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2010-09-01, 21:46   

Ja od 3 lat pykam w hoolsgame i łupie dalej. Jak ktoś ma jakieś niepotrzebne hasła do kont czy chce wstąpić do sojuszu to proszę o kontakt przydadzą się w lidze
_________________
BĄDŹ DUMNY-JESTEŚ POLAKIEM
 
 
     
Karol_kssg 


Team: Stal Gorzów
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 42
Skąd: z osiedla
Wysłany: 2011-05-22, 16:51   

Znów zacząłem pykać w ultras game :-) jak na razie 10 hools i 10 ultras , ale mam ponad 13 tys. respektu :) posiadam ponad 20 tys. kasy i stadion na poziom drugi ;p
Pozdro..
_________________
www.stalowcy.pl
oficjalny serwis kibiców Stali Gorzów
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Redakcja www.StalGorzow.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za opinie uzytkowników forum www.forum.StalGorzow.pl
Administracja techniczna: Marcin Szarejko - m.szarejko@stalgorzow.pl

Strony internetowe - virtualnetia.com ogłoszenia gorzów | Gorzow.com.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11